خودکشی زن بيوه در اعتراض به قاتل شوهرش + تصاوير
نوشته شده توسط : Shahrzad

همسر مقتول پاکستانی که توسط دیپلمات امریکایی کشته شده بود، بعد از خودکشی در بیمارستان جان سپرد.
سایت نیشن نوشت بیوه پاکستانی که شوهرش محمد فهیم هفته گذشته توسط دیپلمات امریکایی به ضرب گلوله کشته شده بود، با خوردن قرص خودکشی کرده وراهی بیمارستان شد. پزشکان بیمارستان فیصل آباد ساعاتی بعد از بستری شدن شومایلا کانوال اظهار کرده بودند که وی زنده بوده و حالش خوب است اما بعد اعلام کردند وی درگذشته است.
شومایلا بعد از اینکه شوهرش توسط ریموند دیویس کشته شد در خانه والدین خود زندگی می کرد اما بدلیل افسردگی و اینکه ممکن است مقامات پاکستانی ضارب امریکایی را بزودی آزاد کنند، دست به خودکشی زد. وی ساعاتی قبل از مرگ در بیمارستان به هوش آمده و خطاب به رسانه ها گفت شوهرش بی گناه کشته شده و باید عدالت اجرا شده و خون در برابر خون یا قصاص صورت گیرد. وی همچنین گفت قاتل شوهرش باید در همان محل و به همان صورتی که شوهرش را کشته قصاص شود. خطاب وی مستقیما به مقامات پاکستانی بود که مبادا قاتل امریکایی را آزاد کنند. در نامه ای هم که از وی بعد از خودکشی در خانه والدینش بدست آمده بر این نکته تاکید کرده که حکومت پاکستان قصد اجرای عدالت را نداشته و به همین دلیل خود را کشته است.
قتل شوهر شومایلا موجی از احساسات ضد امریکایی را در این کشور بر انگیخته است و مردم نیز خواهان قصاص قاتل شده اند. این در حالی است که قاتل همچنان در بازداشت پاکستان بسر برده و ممکن است دیوان عالی لاهور وی را آزاد کند.
پاکستان بعد از وقایع 11 سپتامبر متحد اصلی امریکا در مبارزه با تروریسم شده اما بعد از حملات بی امان امریکا بوسیله هواپیماهای بی سرنشین و مرگ دهها پاکستانی در ماههای اخیر موجی از انتقادات علیه دولت و امریکا راه افتاده است.


ریموند دیویس قاتل امریکایی


شومایلا کانوال








:: بازدید از این مطلب : 257
|
امتیاز مطلب : 48
|
تعداد امتیازدهندگان : 11
|
مجموع امتیاز : 11
تاریخ انتشار : دو شنبه 23 اسفند 1389 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: